Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSOUTĚŽ V POEZII 2022/II. - Vyhlášení výsledků
Autor
Báseň_roku
24 názorů
Básni roku, dnes jsem obdržela cenu. Je to opravdu velmi krásný dárek, tímto komfortním kvalitním perem se bude psát samo :) do zápisníku s půvabnou obálkou, moc děkuji (byl dokonale zabalený). A děkuji nejen za dárek, ale za všechen čas a energii spojenou s pořádáním soutěže, vážím si toho. Sponzorovi posílám děkovný pozdrav.
Milá Ireno Básni roku, díky za cenu, která mi dnes přišla (roller, kuličková tužka a kráásný zápisník Moleskine)! a za to, že tuhle soutěž organizuješ. Jsem ráda, když se na Písmáku něco takového děje, nikdy mi nestačilo "jen" vkládat díla a číst. Hry a soutěže mě vždycky bavily a vím, že starat se o jejich chod zabere fůru času. Tak díky! Že nechávám děkovat i tajemnému sponzorovi. Zápisník i obě pisátka vypadají tak lákavě, že se snad hned pustím do psaní. Jen je mi trochu líto na ty stránky vůbec něco čmárat - můj rukopis je příšerný a kdybys viděla, jak vypadá, když ho tak čtyřikrát pětkrát proškrtávám, přepisuju, vpisuju... a na psaní deníčku jsem už stará. Ale něco vymyslím, určitě :-)
Gratuju vítězce, smekám před zúčastněnými, opravdu se urodilo hodně pro mě krásných textů.
Je mi ctí, že jsem se mohla zúčastnit, o takovém umístění se mi ani nezdálo, děkuju za hlasy.
Veliký dík za věnovaný čas a energii Goře, lastgaspovi a Dannymu.
Veľmi sa mi páči, ako po odložení anonymity dokázali tie isté texty kvalitatívne a kvantitatívne vyzrieť.
Gratuluji vítězům!!!!...... a Irče VELKÝ DÍK za organizaci a čas, který soutěži věnovala!!!!!!
Tak chybička se vloudila,
(i to se někdy může stát!),
mně poukázka se líbila,
možnost sám cenu vybírat...
:-D
Tentokrát jsou to kvalitní propisky, pera, zápisníky a poukazy na knihy, je to vypsané ve Vyhlášení II. kola, Delfíne... a dík.
A samozřejmě děkuji Irence za ča, který zde věnuje organizaci těch soutěží. :-D
Blahopřeji vítězkám! Kosmetické ceny najdou tedy své adresátky. Snad se sponzor trefil při výběru...
;-)
Gratuluji vítězům!
Děkuji organizátorům, vždycky si tady ráda počtu.
Gratuluji vítězce i všem zúčastněným k výstavní odvaze. Ráda jsem se přidala. Iri, díky i Tobě za nabídnutý prostor a čas.
Ahoj všichni, děkuju moc organizátorům této pěkné soutěže a se zájmem a překvapením jsem sledovala postupné výsledky a i konečný výsledek. Děkuju moc za hlasy.
Hezké léto.
Vítězům gratuluju! - ostatním děkuju za možnost být součástí :)
Protoze nechci být jako hrdina jednoho z dílek, tak neopominu hodit gratulaci na hlavicky medajlistu. Také dekuji vsem autorum, kterí vskutku v hojném poctu naklusali do soutezního ringu. No a pochopitelne nebude chybet ani vyjádrení díku Irce (a dvema hochum) za organizacní úkony.
Gratuluji vítězům a děkuji organizátorům :-))
Hezký víkend všem.
Díky moc za soutěž a všem za čtení a samozřejmě těm, co mi dali hlas! Zúčastnila jsem se poprvé, hlavně abych podpořila soutěž, úplně mylně jsem totiž čekala, že se nás tentokrát přihlásí málo :-) a taky ze zvědavosti, co dostanu za komentáře, když se nebude vědět, kdo to napsal. Ten první předpoklad se (naštěstí) nevyplnil – básní se sešlo hodně, druhé přání se (bohužel) taky nevyplnilo – komentářů bylo poskrovnu. Každopádně jsem překvapená, vůbec jsem neměla v plánu vyhrát, maximálně tedy plastovou kachničku… Ale na druhou stranu, překvapení miluju a moc jich poslední dobou nezažívám, tak děkuju - a gratuluju všem, protože se soutěžní básně povedly a ani jedna nebyla nezajímavá.
Vážím si všech, kdo se na soutěži podílí, a vítězům blahopřeji.
Velký díky lastgaspovi /Přemkovi/ za parádní tabulku a Dannymu za její umístění.
Výhercům patří samozřejmě gratulace! Všem účastníkům poděkování za projevenou odvahu!
Těší mě zájem o tuto soutěž, objevují se stále kvalitnější básně a víc uživatelů je komentuje, hodnotí. Autoři si nyní mohou své básně vyvěsit na svojí stránce. Díky jim za důvěru...
Děkuji i sponzorům, s výherci na předních místech se spojím emailem.
Posílám několik avíz soutěžícím kvůli Výsledkové listině, za nevyžádaná se omlouvám.
Dobrou noc všem a v zářijovém kole na počtenou! Gora
vydarená súťaž a krásne básne (všetky)***
Já fandím všem, co se zůčastnili. A stojím si za svým. Neoklamala jsi mne. Byl to kanál. A láska. A taky miluju růže, nejvíc šípkové, jsem věčně dodrápaná, jak od nich odtrhuju svlačec, má na pohled tak bezbranné růžové květy, co nakonec zadusí. Někdy nemusí být ani plot...
Gratulace vítězce a medailistům a zbytku!